Saturday, December 26, 2009

Kelihatan Ceria


Semua orang nak kelihatan ceria. Untuk menjadi ceria, kita mestilah jaga kesihatan kita bermula dari amalan pemakanan harian. Saya berkesempatan berkongsi rahsia kesihatan dgn YABhg Tun Dr Siti Hasmah isteri kpd mantan PM kita iaitu YABhg Tun Dr Mahathir semasa jamuan hari raya Aidilfitri pada 14 Oktober 2009 di Presint Diplomatik, Putrajaya.

Apa rahsianya...nak tau tak? Pertama, kurangkan gula. Kedua, kurangkan masin. Ketiga, kurangkan karbohidrat dan keempat, kurangkan lemak.

Ada satu lagi rahsia...mengamalkan pemakanan Habbatus Sauda(spt gambar). Saya telah mengamalkannya selama 7 tahun dan Alhamdulillah kesihatan saya & keluarga bertambah baik. Harganya pun cuma RM27 sebotol, demi utk memantapkan kesihatan kita. Kalau berminat bolehlah hubungi saya 019-3299332.

Pada masa yg sama saya & isteri mengambil minuman kosmetik iaitu Tomato+Green Tea dpd STEVICO. Minuman ini utk kesihatan kulit & wajah lebih muda & ceria. Belum cuba belum tahu...rasa sekali pasti nak selalu!

No comments:

Post a Comment