Thursday, December 10, 2009

Jaga Kesihatan

Perihal kesihatan ni, banyak sudah kita mendengar kematian di peringkat usia yg masih muda lagi. Kalau direnung kembali zaman orang tua kita, mengapa usia mereka dapat dilanjutkan dgn kuasa Allah jua namun hakikatnya penjagaan dari segi makanan dan exercise perlu dititikberatkan.



Pagi Jumaat ini saya ingin berkongsi satu hadis nabi yg berbunyi "Tetapkanlah dengan habbatus sauda, sesungguhnya ia penyembuh segala penyakit kecuali mati". Saya memang pengguna setia habbatus sauda...sejak 7 tahun yg lalu. Itu pun setelah diberitahu oleh sepupu kpd isteri saya iaitu Azman (sekarang beliau bertugas di LHDN Kota Kinabalu).



Sejak saya mengambil habbatus sauda, Alhamdulillah saya sekeluarga diberi kesihatan yg terbaik oleh Allah SWT. Habbatus sauda amat berkesan utk penyakit spt gout, sembelit, buasir, resdung, kencing manis, darah tinggi, jantung, strok, susah tidur malam, selalu bersin, tangan sentiasa berpeluh dsbnya. Boleh hubungi saya 019-3299332 sekira memerlukannya.

No comments:

Post a Comment