Friday, February 26, 2010

Maulidur Rasul

Saya ucapkan kpd semua pengunjung blog saya selamat menyambut maulidur rasul. Sesungguhnya Nabi Muhammad adalah contoh terbaik utk setiap umat manusia. Sama2lah kita tingkatkan keimanan & ketaqwaan kita ke hadhrat Allah SWT.

Semalam saya sempat jugalah berarak dr stadium Tun Fatimah ke masjid al-Azim. Boleh tahan juga 2.8km. Tapi nampak TYT Tun Khalil & CM Melaka steady jer...kpd semua ahli perarakan TNB Melaka(50 orang) saya ucapkan syabas kpd anda semua yg begitu komited dan bersemangat waja!

2 comments:

  1. Semasa berarak semalam saya sempat bercerita kpd rakan Mohd Harun, beginilah jauhnya apabila nak melontar ke Jamrah di mina,
    tetapi cabaran disana lebih hebat kerana terpaksa bersesak dgn mat afrika dan turki, pakai ihram dan yg paling teruk kepala sy dilontar dgn batu !
    Tetapi , syukur...betapa baiknya syarikat kita..dahlah diberi sepasang baju melayu, lepas tu dijamu pula dgn juadah yg enak2..syukur !

    ReplyDelete